.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار و گفتگوی اعضای انصارالله یمن با نماینده ویژه پوتین در مسکو
هیاتی از انصارالله یمن در جریان سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو و درباره مسائل منطقه رایزنی کرد.
دیدار و گفتگوی اعضای انصارالله یمن با نماینده ویژه پوتین در مسکو

هیئتی از انصارالله یمن روز گذشته با سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو کرد.

 

در همین ارتباط نیز، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: «بعدازظهر روز گذشته در مسکو با میخائیل بوگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کردیم.»

 

عبدالسلام درباره سفر به روسیه و موضوعات مورد بحث با مقامات روسی در مسکو گفت: «وضعیت منطقه به ویژه جنایات نسل کشی در غزه مورد بحث قرار گرفت و دو طرف بر لزوم تشدید تلاش‌های بین المللی برای تحت فشار قرار دادن آمریکا و اسرائیل برای توقف جنگ غزه تاکید کردند.»

 

به گفته سخنگوی جنبش انصارالله یمن، موضع صنعا در حمایت از مردم غزه و مخالفت و مقابله با تجاوزات آمریکایی-انگلیسی که به منظور حفاظت از اسرائیل انجام می‌گیرد، برهمگان روشن شده است.

 

محمد عبدالسلام همچنین این را نیز افزود که در مسکو درباره آخرین تحولات مذاکره با پادشاهی عربستان سعودی با میانجیگری سلطان نشین عمان در خصوص روند سیاسی یمن گفتگو صورت گرفت.

 

روز گذشته نیز «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را از نظر زمانی و سطح جنایت‌های ارتکابی از سوی این رژیم در تاریخ نزاع میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی بی‌سابقه دانست.

 

الحوثی گفت: شمار زخمی‌های در نوار غزه با نسبت درصدی از ساکنان این باریکه محاسبه می‌شود و این موضوع در رخ‌دادهای مختلف کشورهای جهان بی‌سابقه است. حمله وحشیانه دشمن صهیونیست با پایداری و شجاعت کم‌نظیر مبارزان و ساکنان غزه مواجه شده است. شمار تلفات دشمن اسرائیلی به هزاران کشته و زخمی رسیده، این رژیم به شدت دچار تزلزل شده و در تحقق اهداف خود به طور کامل با شکست مواجه شده است.

 

وی افزود: میزان زیان‌های اقتصادی دشمن اسرائیلی، با وجود حمایت‌های مالی و نظامی آمریکا و غرب بالا است. با وجود حجم حمله رژیم صهیونیستی و جنایت‌ها و سرکشی‌های آن، دشمن در تحقق هدف‌های اعلامی خود ناکام بوده است. مسلمانان در قبال پایداری ملت فلسطین در سایه شرایطی سخت، رنج‌های شدید و مظلومیت بزرگ، با مسؤولیت بزرگی مواجه هستند. اگر مسلمانان حمایت لازم را از ملت فلسطین و مبارزان آن انجام می‌دادند معادلات به طور کلی تغییر می‌کرد. دلیل اساسی و اصلی تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی موضع آمریکا است. آمریکا اصرار دارد که غزه در محاصره کامل بماند و گذرگاه رفح در بیشتر اوقات بسته باشد. آمریکا پافشاری می‌کند که کمک‌ها و نیازهای انسانی ضروری به ملت فلسطین در غزه نرسد. آمریکا از یک سو تلاش می‌کند که به اسرائیل کمک کند و از سوی دیگر مانع از رسیدن غذا و دارو به غزه می‌شود.

 

الحوثی ادامه داد: این آمریکا است که در پس تداوم جنایت‌های صهیونیست‌ها و ناتوانی و کم‌کاری کشورهای جهان در کمک به غزه است. آمریکا افسران خود را برای مشارکت در مدیریت جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق مردم غزه اعزام می‌کند. آمریکا به صورت مستقیم در تحمیل قحطی و گرسنگی به ملت فلسطین سهیم است، تا فلسطینیان نه تنها بر اثر بمب‌هایی که برای کشتارشان ارائه می‌دهند بلکه بر اثر گرسنگی نیز جان خود را از دست بدهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.